• ورود
  • عضویت

✓ لوله پوش فیت چیست؟

چاپ

لوله پوش فیت

هم اکنون خرید لوله پوش فیت با مشخصات و مواد گوناگونی رقم می‌خورد. ما خواهیم توانست به هنگام خرید آن، بنابر نیاز و نوع مصرف محصول مورد نظر را اتخاذ کنیم. از جمله این لوله ها، لوله های پوش فیت می‌باشد که اتفاقاً هم در بینابین لوله های موجود اهمیت بسیاری را به خود اختصاص داده است. پوش فیت یک سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمانی می‌باشد که ضمن آن هر یک از اتصالات و لوله ها و سوکت در یک سمت و سو میباشد. در آن یک حلقه آب بندی به چَشم میخورد. انتهای آن بدون وجود سوکت خواهد توانست به آسانی و با مقدار کوچکی فشار به سوکت لوله و یا آنکه ارتباط بعدی وارد گردد. به علت ماهیت اتصال قطعات، بدین سیستم پوش فیت اطلاق میگردد.

جهت سفارش و خرید انواع لوله پوشفیت و اتصالات لوله ها از یزد لوله تماس بگیرید.

✓ لوله پوش فیت چیست؟

به منظور پاسخ به این پرسش که پوش فیت چیست؟ باید این چنین بگوییم که در ابتدا از لوله های فلزی ضمن سیستم های آب و فاضلاب بهره گرفته میشد. حال آنکه با کمی گسترش اتصالات و کسب آشنایی از جوانب گوناگون با خصوصیات منحصر به فرد، لوله های نام برده شده جایگزین لوله‌های فلزی گردیده اند. اکتفا بدین موضوع که لوله های فاضلاب نقش حائز اهمیتی ضمن صنعت و پروژه های ساختمانی به خود اختصاص داده است، میبایست با دقت و شیب مطلوب نصب گردد.

✓ جنس لوله پوش فیت چیست؟

لوله های پوش فیت فاضلابی از پلی پروپیلن با کیفیت طراحی شده است که مطابق با استانداردهای روز دنیا می‌باشد. این مواد کیفیت بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است. ما این گونه توصیه می‌کنیم که لوله های فاضلاب به گونه‌ای نصب شوند که جریان سریع به همراه حرکت مناسب تر را رقم زند. شاید نگرانی ها در راستای انحراف و سرعت بدین دلیل می‌باشد که امکان دارد آب موجود درون فاضلاب همراه با مواد جامد باشد. به این هنگام است که نمیتوان آن را با آرنج یا دیگر اتصالات تخلیه نمود.

✓ ویژگی منحصر به فرد لوله پوش فیت چیست؟

این قبیل از لوله ها به دلیل برخورداری از اتصال بسیار خوب است که در میان مردم جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است. در قسمت انتهایی این لوله ها یک سوکت قرار گرفته است که میتوان آن را با ورود فشار، به راحتی لوله ی بعدی را در آن فرو برد. بنابراین بهتر است این گونه بگوییم که این لوله نیاز به بهره گیری از اتصالات بعدی را از میان خواهد برد.

خصوصیات خیلی مهم دیگر و به عبارتی یکی از مزیت های این لوله ها در برابر لوله های دیگر موجود، مقاومت و استحکام خوب آن در برابر ورود ضربه است. در ابتدای امر ممکن است با مقاومت این لوله ها به خوبی آشنا نباشید. حال آن که چندی بعد با مزیت های بسیار آن آشنا گشته و مورد استفاده قرار دهید.

✓ چرا این محصول مناسب می‌باشد؟

لوله های پوش فیت علاوه بر مواد نام برده شده در قسمت فوقانی در مقابل مواد شیمیایی، اسیدها و مواد قلیایی هم مستحکم هستند. که این نیز یکی از حائز اهمیت ترین ویژگی های این لوله ها میباشد که موجب استفاده از آنها ضمن سیستم فاضلاب گشته است. دوام و استحکام این لوله ها در مقابل مواد شیمیایی بسیار مهم می‌باشد. چرا که اغلب مواد شیمیایی تولید میگردند که زمانی در فاضلاب واقع می‌شوند، بسیار اسیدی و قلیایی می‌شوند. پس میتوان به چنین نتیجه ای دست یافت که لوله های پوش فیت جایگزین بسیار خوب و مناسبی برای لوله های فلزی هستند. زیرا لوله های فلزی بعد از مدتی به واسطه ی این مواد شیمیایی پوسیده و تخریب خواهد گشت و باید شما آن را تعویض نمایید. در غیر از این حالت آسیب های جدی و بسیاری به ساختمان یا پروژه ی شما وارد خواهد شد.

همانگونه که در قسمت فوقانی این متن بیان کردیم، نصب نمودن آسان این لوله ها از جمله دیگر مزیت های این لوله ها است. به همین دلیل سهولت در نصب منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد گشت.

علاوه بر موارد یاد شده، لوله پوش فیت می‌توانند در ابعاد، قطرها، زاویه های گوناگون تولید شوند. این تنوع بسیار منجر میشود تا بهره گیری از این گونه لوله ها ضمن ساختمان ها و پروژه ها بیشتر به چَشم خورد.


✓ انواع پوش فیت؛

این نوع لوله های فاضلاب اغلب در دو گونه است؛ پوش فیت بدون صدا و همچنین پوش فیت معمولی. شرکت لوله یزد ارائه دهنده ی انواع لوله ها در اقسام گوناگون می‌باشد. البته که شما میتوانید با توجه به نیاز و پروژه خود هر یک را که مایل هستید، انتخاب نمایید.